• Kérdése van?
    +36-20/247-8877
  • 4400 Nyíregyháza Bujtos utca 36.
  • Elérhetőségek

Panaszkezelés

Panaszközlés módja, helye

  • Az ingatlan tulajdonosa/használója panaszát szóban vagy írásban, személyesen vagy meghatalmazottja/képviselője útján közölheti. A panasz meghatalmazott útján történő benyújtása esetén írásbeli meghatalmazás szükséges.

Szóbeli panaszközlés:

  • Személyesen: Ügyfélfogadási időben a Központi Kirendeltségünkön (4400 Nyíregyháza, Bujtos utca 36.)
  • Telefonon: Ügyfélfogadási időben a területileg illetékes telefonszámon (lásd: Elérhetőségek)
  • A 06-42/411-515-ös telefonszámon történő panaszbejelentésről hangfelvétel készül.
  • Ügyfélfogadási idő:
    Hétfő-Csütörtök 8:00-15:00
    Péntek 8:00-12:00

Írásbeli panaszközlés:

  • Személyesen: Ügyfélfogadási időben a Központi Kirendeltségünkön (4400 Nyíregyháza, Bujtos utca 36.) személyesen vagy meghatalmazottja/képviselője által átadott irat útján.
  • Postai levélküldeményben: a területileg illetékes kirendeltség címére (lásd: Elérhetőségek)
  • Elektronikus levélben: a területileg illetékes kirendeltség e-mail címére (lásd: Elérhetőségek)